Nieuwe medewerker App

Een nieuwe medewerker erbij! Top, e-mailadres is gereed maar welke accounts had hij ook alweer nodig en waar moest hij/zij voor zijn functie toegang toe hebben? Met behulp van deze app zorg je ervoor dat medewerkers opvoeren een simpel proces wordt wat elke keer hetzelfde is. Daarnaast heb je mogelijkheid om ook van je huidige medewerkers bij te houden waar ze bij kunnen.

  • Doe het in één keer goed!

  • Houdt overzicht bij het opvoeren van een nieuwe medewerker

  • Verwerk deze module in Office 365

Functies

  • Proces om nieuwe medewerkers aan te maken;
  • Mogelijkheid om het opvoeren van medewerkers te automatiseren;
  • Registratie van toegang voor huidige medewerkers.

Implementatie

De realisatie van de nieuwe medewerker app kan binnen 5 dagen plaats vinden. Om de nieuwe medewerker app te gebruiken vraagt u via de app bij ons aan. Na opdrachtbevestiging nemen we contact met u op om de app uit te rollen voor uw organisatie. Onze aanpak is daarbij eenvoudig: laatste inventarisatie, definitief maken van de planning, installatie en service 🙂