Nieuwe medewerker App

Een nieuwe medewerker erbij! Super! Het e-mailadres is gereed, maar welke accounts had hij ook alweer nodig en waar moest hij/zij voor zijn functie toegang toe hebben? Deze vragen zijn erg tijdrovend, terwijl het veel gemakkelijker kan. Met behulp van deze app zorg je ervoor dat medewerkers opvoeren een simpel proces wordt wat je elke keer kunt herhalen. Daarnaast heb je mogelijkheid om ook van je huidige medewerkers bij te houden waar ze bij kunnen. Ideaal zodra één van jouw medewerkers veranderd van functie of een extra taak erbij krijgt!

  • Doe het in één keer goed!

  • Houdt overzicht bij het opvoeren van een nieuwe medewerker

  • Verwerk deze module in Office 365

Functies

  • Proces om nieuwe medewerkers aan te maken.
  • Mogelijkheid om het opvoeren van medewerkers te automatiseren.
  • Registratie van toegang voor jouw huidige medewerkers.

Implementatie

De realisatie van de nieuwe medewerker App kan binnen 5 dagen plaats vinden. Allereerst gaan we jouw vraag inventariseren, waarna jij kunt aangeven dat je de nieuwe medewerker App wilt aanschaffen. Nadat de opdracht is bevestigd gaan we de App uitrollen voor jouw organisatie. Onze aanpak is daarbij eenvoudig: laatste inventarisatie, definitief maken van de planning, installatie en de service :). Tot slot testen we de App en kun je eenvoudig nieuwe medewerkers aanmaken.