Bezoekverslagen App

Je stapt in de auto naar een klantbezoek. Voordat je bij de klant binnenstapt, kun je in de Bezoekverslagen App nog snel even iets inzien. Op deze manier kom je goed voorbereid bij de klant op gesprek.

Zodra het bezoek is afgelopen kun je in de Bezoekverslagen App direct aantekeningen zetten. Hierdoor worden belangrijke onderdelen niet vergeten. Deze App is te koppelen met een bestaand CRM systeem, waardoor de aantekeningen ook nog opgeslagen worden op de gewenste locatie.

Aantekeningen op papier schrijven en belangrijke informatie uit het bezoek vergeten is met deze App verleden tijd. Haal met de Bezoekverslagen App het maximale uit jouw gesprekken met de klant!

  • Geen slordig papier werk!

  • Snel bekijken van bezoek verslagen!

  • Bezoekverslag overal bij de hand!

Functies

  • Het bekijken van bestaande bezoekverslagen op locatie
  • Aanmaken van bezoekverslagen
  • Het makkelijk inzien van het laatste bezoek
  • Makkelijk bruikbaar sorteer machine
  • Mogelijkheid om te verbinden met jouw CRM systeem

Implementatie

De realisatie van de Bezoekverslagen App voor jouw organisatie kan binnen 5 dagen plaats vinden. Allereerst gaan we samen met jouw bedrijf het vraagstuk inventariseren. Nadat de opdracht is bevestigd nemen we contact met jou op om de App uit te rollen voor jouw organisatie. Onze aanpak is daarbij eenvoudig: laatste inventarisatie, definitief maken van de planning, installatie en service :). Tot slot houden we nauw contact met jouw bedrijf, nadat de Bezoekverslagen App in de praktijk wordt gebruikt. Zodra jouw bedrijf 100% tevreden is, stopt bij ons pas de opdracht. Vervolgens kunnen we gaan afspreken hoe het contact in de toekomst verloopt.